Jumaat, 18 Januari 2013

Kenapa Aku Buat Blog?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Hari ni,Admin nak berkongsi sedikit  mengenai sebab-sebab kenapa Admin berblog.Admin mendapat inspirasi untuk membuat blog apabila melihat kawan Admin yang sudah mempunyai blog.

Blog Aku dan Komputer ni,pada awalnya ia dikenali juga sebagai My First Time(nama lama) merupakan blog yang diasaskan pada hujung bulan 12 tahun lepas.Nama blog ini Admin raBlog Aku dan Komputer ini boleh dikatakan masih baru lagi dalam bidang ini.

Walaupun nama blog ni,Aku dan Komputer,Admin tidak mahu khususkan blog ini kepada bidang komputer tetapi Admin mahu blog ini dapat berkongsi segala infomasi yang Admin tahu kepada semua pelawat-pelawat blog ni.

Walaupun Bidang komputer merupakan bidang yang Admin minat walupun sejak kecil lagi.Terus terang nak dicakapkan Admin merupakan newbie ataupun Rookie dalam bidang ini.

Minta tunjuk ajar daripada semua otai-otai blog semua,kalau ada Admin buat salah ya.Berbalik kepada tajuk post ni,Kenapa Aku Blog,terdapat beberapa sebab Admin berblog.

Antaranya ialah:-

  • Mendapatkan pengalaman sebagai Blogger
  • Menceburi bidang baharu
  • Dapat mengetahui hal semasa
  • Berkawan sesama blogger
  • Dapat berkongsi info
  • Mengisi Masa Lapang
  • Kaching!Kaching!Dapat menjana pendapatan sampingan
Itu sahaja lah,Admin dapat senaraikan sebab-sebab Admin Berblog.Teriima kasih.Sekian.

Mohon Share dan Like.Sebarang pertanyaan anda boleh komen di bawah.Komen ada sangat berharga. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan